Gorilla beklimt de Antwerpse Boerentoren

Een opvallend zicht op de Boerentoren vrijdag: een gorilla probeert hem op te klimmen. Het is een reclamecampagne van het merk ‘Kipling’, om de comeback van hun iconische sleutelhanger aan te kondigen.

Het merk dat vooral in de jaren ’90 populair was, is terug van weggeweest. Kipling staat bekend om zijn mascotte: het harig aapje, waarvan je de vingers in de mond kan steken. De laatste jaren raakte het aapje steeds meer op de achtergrond. En ook bij jongeren lijkt het merk minder populair dan vroeger. Daar willen ze graag verandering inbrengen.

Ze komen uit met uit met vijf nieuwe aapjes in diverse kleuren, waaronder roze, blauw en rood. Nog een belangrijke aanpassing. Het gezicht en de handen van de aapjes zijn niet langer bruin, ze komen nu in dezelfde kleuren als hun vacht.

Grijpmachine

Ook bij winkelketen INNO, waar ze het merk verkopen, wordt er volop reclame gemaakt. Je vindt er een Kipling-stand met extra grote exemplaren van het nieuwe aapje, en je maakt kans op een gratis sleutelhanger door mee te doen aan een grijpmachine-spel.

By | 2024-05-31T16:10:47+02:00 mei 31st, 2024|Actua|0 Comments

About the Author: