Bond Zonder Naam gaat verzuring tegen met nieuwe affichecampagne

Februari is de maand van de liefde en het liefhebben. Dat is dan ook het thema van de nieuwe campagne van Bond Zonder Naam, “Als je wil hebben, heb dan lief”.

De organisatie plaatste in totaal zo’n 2.500 felrode affiches, verspreid over de stad. Op deze affiches staat een QR-code. “Als je deze QR-code scant, kom je terecht bij een liefdesbrief die wij aan iedereen willen meegeven,” vertelt Bond Zonder Naam-directrice Barbara Torfs. “Zo proberen we een positief virus viraal te laten gaan in deze tijden van eenzaamheid, verzuring en verharding.”

“In onze sterk gepolariseerde samenleving gaat het bijna altijd over hebben, en steeds meer willen hebben. Het wordt eens tijd om stil te staan bij het zorgen voor elkaar. Als geste schonk Agrafa Affichage de plaatsing van deze posters, wat helemaal in het thema past.”

Het is ook de bedoeling om deze liefdesbrief te versturen naar geliefden, vrienden en familie. “Ondertussen heb ik deze boodschap ook doorgestuurd naar mensen uit mijn omgeving. De reacties hierop zijn fantastisch. Zelfs van diegenen van wie ik het niet verwachtte, kreeg ik te horen hoe deugd het hen deed om deze woorden te lezen. Fijn om zelf eens te ondervinden dat onze campagne écht werkt.”

Acteur en presentator Dominique van Malder is spreukambassadeur van de maand en steunt zo mee de campagne.

By | 2022-02-15T11:21:56+01:00 februari 15th, 2022|Actua|0 Comments

About the Author: