Den Triangel is een Antwerpse wijkkrant die sinds maart 2008 meespeelt in het Antwerpse medialandschap. Studenten Journalistiek van de Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen maken de krant helemaal zelf, en zetten op die manier al hun eerste stappen in het beroepsleven.

Nieuwe H&M opent haar deuren

Fans wachten vol spanning op de opening

Op de Meir is er vandaag een nieuwe H&M open gegaan. De bekende winkelketen breidt uit met maar liefst twee nieuwe winkels, en daar was heel wat belangstelling voor. Den Triangel ging een kijkje nemen.

Omstreeks 12u werd het rode lint doorgeknipt en konden de lange rij shoppers naar binnen. Om 10u stond er echter al een tiental mensen voor de deur. “Wij willen zeker zijn dat we als eerste naar binnen kunnen. H&M is dan ook onze favoriete winkel. We zijn enorm benieuwd naar de inrichting en de kleren”, klonk het bij enkele trouwe fans.

H&M plant ook een tweede nieuwe winkel op de Meir in de Leysstraat. Maar op die opening is het nog wachten tot 16 april.

Er was heel wat belangstelling voor de nieuwe H&M

Verbetering

Volgens persverantwoordelijke Matthieu Colpaert is de nieuwe winkel alvast een heuse verbetering. “Bij H&M kijken we voortdurend naar onze expansie en naar onze plannen voor de toekomst. Bovendien zijn we constant op zoek naar manieren om onszelf te verbeteren. Met deze twee nieuwe winkels krijgen we daar de kans toe”, aldus de persverantwoordelijke.

Hoewel de vorige winkel al gevestigd was in een mooi pand, meent Colpaert dat de nieuwe locaties nog toegankelijker zullen zijn voor de klanten. “In deze winkel gaan we ons echt focussen op dames en mannen. In de Leysstraat zullen we over een paar weken een concept store openen. Dat wil zeggen dat er voor ieder wat wils is. Zo zal er een dames- en herencollectie zijn, maar ook een kinder- en jongerencollectie. Er zal eveneens een beautydepartement zijn.” Volgens H&M waren deze ideeën niet haalbaar in het vorige pand, en daarom hebben ze ook meteen twee nieuwe panden gehuurd.

Goodies

Voor die-hard H&M-fans was de opening een echt feest. Zo kregen de eerste 100 klanten een giftcard en de eerste 500 klanten een leuk geschenkje. Er werden eveneens herbruikbare tasjes uitgedeeld.

Medewerkers van de kledingketen feesten er enthousiast op los in afwachting van de opening